donderdag 22 november 2007

wegwezen

Jeep staat klaar voor vertrek , alles ingepakt ,
we zijn langer bij tina gebleven dan verwacht maar hebben hier al een heel fijne tijd beleefd , vooral voor Lander was het super , 2 vriendjes om mee te spelen , ee ridderzwaard in huis , ik leer hem een beetje zwemmen in het zwembad des huizes .
Siegbert is 2 volle dagen bezig geweest met paperassen om de jeep uit de haven te krijgen , gelukkig is hij de taal machtig anders denk ik dat we nog dagen nodig hadden gehad. Tijd , geduld en geld heb je hier nodig om iets gedaan te krijgen van een argentijn . Aan Jos en Elly wens ik het allerbeste om de josmobiel te bemachtigen , weking zal jullie hopelijk kunnne helpen.

ik slaag er niet in wat foto s op dw blog tezetten , liesbet ,kan je me helpen ?
wij rijden nu een stukje richting zuiden , plannen zijn dus gewijzigd , zo kunnne we weking ,liesbet ,jos en elly treffen in het dorp rond 5 december en de rijden we allen naar het noorden . denk ik
maar alles kan hier per dag veranderen .

we vertrekken , tot ik nog eenseen computer tegenkom .
Liefs , SALT

2 opmerkingen:

elly zei

Siegbert, Annelies, Lander en Trigven

Hoi, zo te horen gaat alles goed met jullie, ik ben blij voor jullie dat het vlot gaat met de kindjes.
Wij zullen rond 7 december in het dorp zijn en ik denk dat we daar 2 dagen gaan blijven om dan verder naar het Noorden te rijden.
Nog veel plezier daar en geniet er goed van he.
Tot dan en nog ne dikke kus xxxxxx
Elly

Liesbeth & Weking zei

juist ma...
Annelies, je kan een picasa webalbum maken en dan moet je gewoon een link maken van je blog naar dat webalbum. Picasa is een supergemakkelijk programma dat je kan downloaden en meestal zijn die computers hier toch zo slecht beveiligd dat je er alles op kan installeren wat je wilt. Als je wil, kunnen we dat in´t dorp eens doen.

Tot binnenkort,

Liesbeth en Weking